niedziela, 13 marca 2011

ES footwear - Theory 1.5 (Justin Eldridge)

W między czasie ankiety otrzymalem test butów ES footwear od filipa kamińskiego z Mielca .
Filip jest lokalnym  napierdalatorem , wywiad z nim można bylo przeczytać w dizaster magu , zostal wybrany na 1/12 gold rookie poprzedniej edycji etgrc i ogólnie myśle że warto bazować na jego opini .
Zapraszam więc do lektury .

Image and video hosting by TinyPic

W tym teście opisuje  buty marki: ES  model : Theory 1.5 (Justin Eldridge)kolor: Maroon/White.

Buty od nowości poszły na deske, obuwie które biorę prosto na deske staram się żeby były do tego przystosowane …mam tu na myśli chowane sznurówki , w tym modelu dodatkowo mamy rzep, potrójne szycia, dodatkową warstwę materiału na czubku no i najlepiej systemy STI,  G2, profilowana wkładka też pomaga, no i buty te mają ‘bonusa’ w postaci nietypowo schowanej kieszonki …mój brat miał ten sam model przez rok i jej nie zauważył , do butów dołączone były trzy pary sznurówek w trzech różnych kolorach .
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Systemy :
STI Foam Level 1 footbed cushioning system                                                                                            System G2 heel cushioning gel insert,
No i właśnie, nie chce tutaj robić reklamy ale te systemy naprawdę sporo dają szczególnie przydaje sie G2 przy skakaniu z wysokości, również trudniej o kontuzje jak stopa nie lata w bucie a przed tym chroni dobra wkładka.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Samo zużywanie się buta jest wg mnie adekwatne do poziomu jaki w tej branży reprezentuje ES,  czyli  obuwie trzyma się zajebiście,  czas który w nich jeżdżę to ok 1,5 miesiąca , zniszczenia jak widać, dziura a właściwie dziurka, dopiero jedna na czubku, podeszwy bez dziur ale bieżnika  też już brak, osobiście polecam buty z podeszwą czysto silikonową ( nie wiem co to dokładnie za substancja) w każdym bądź razie chodzi mi tu o te taką jasno brązową najlepiej gripuje (ma dobrą przyczepność ) i stosunkowo długo się ściera. Ta podeszwa tutaj troszke zaskoczyła mnie prędkością zużycia( ale oczywiście może mi się tak tylko wydawać ) .
W butach jeździ się dobrze, elegancko  czuć deske wkładka jest w idealnym stanie, wiadomo troche się ‘rozklepały’ ale ja stosuje stary patent z przyklejeniem języka  z np. ostatnio zużytych butów, chociażby taśmą dwustronną do spodu języka, co to daje … nie trzeba buta ściskać jak jakiegoś trampka jezyk jest wygodniejszy od uciskających sznurówek i  but wygląda normalnie a nie jak ściśnięty kapeć, oprócz tego zajebiście trzyma sie na stopie.
Tak więc buty katuje dalej zobaczymy co to będzie … .

Image and video hosting by TinyPic


Kolejne zdjęcia zrobiłem w okresie dwóch tygodni  od poprzednich zdjęc , wiadomo że nie jest to lato ale koniec zimy wiec nie jeżdżę tyle ile w sezonie ale i tak sporo. Musze przyznać , że materiał na czubku zaskakująco dobrze się trzyma, jak widać pod wierzchnią warstwą materiału na czubku buta znajduje się guma, która znacznie spowalnia ścieranie się i but ‘dobrze ciągnie’. Co prawda chyba nie będę w nich dłużej jeździł ponieważ podeszwa nie ma już bieżnika a but mocno się ślizga i jak stwierdziłem wcześniej uważam iż silikonowa (żółto- brązowa ) podeszwa gripuje ( jest przyczepna) dużo lepiej nawet bez bieżnika, może nie każda ale np. w butach Emerica wydaje mi się że była bardziej przyczepna .

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic 

Co do ceny butów jest to ok. 330zł chociaż ja nabyłem je po przecenie za 199zł i zdecydowanie te buty były tego warte, obecnie można je nabyć nawet za 169 zł i w 100% są tego warte, ale moja ocena za cene butów jest wystawiona w stosunku do butów nie przecenionych .
Ocena :
Wytrzymałość- 8/10
Przyczepność-  6/10
Wykonanie- 9/10
Komfort- 9/10
Cena- 7/10 
W sumie 41/50

Filip Kamiński

-------------------


Przypominam wszystkim o tym że testy zamieszczane na blogu są wylącznie indywidualnymi opiniami na temat butów , ja np nie do końca zgadzam się z tą opinia , ale o tym dowiecie się z mojego komentarza .

Zapraszam wszystkich chetnych do wspólpracy i przesylania swoich testów , zaznaczam też ze testowane przez was buty muszą być bez waszej ingerencji w nie tzn. nie klejone , nie szyte gdzies u szewca itd , można zrobić fotki i opisa buty do danego momentu , a później je sobie skleić .

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz