środa, 22 września 2010

Witam

Witam wszystkich serdecznie .
Do zalozenia tego bloga skusilo mnie to ze brak w polsce rzetelnego testu butow deskorolkowych od deskarza dla deskarzy .
Moje zalozenia sa takie , ze bede sie staral opisywac w miare najdokladniej wszystkie buty ktore wejda w moje posiadanie .
Z dokladnym opisem co z nimi robilem ( ile byly chodzone , ile jezdzone itd ) plus do tego zalaczony plik zdjec jak buty zuzywaja sie stopniowo ( chyba ze nie bede w stanie zrobic wystarczajacej ilosc zdjec od poczatku to przynajmniej pokaze jak to wygladalo na poczatku , w srodku i na koncu uzytkowania ) .
Celem tego blogu jest to ze jesli mi wpadna w nogi buty ktore sa pomylka w skateboardingu to zebyscie wiedzieli dlaczego tych butow nie warto kupowac i odwrotnie , jesli wpadna mi na nogi dobre buty na deske , to tez o tym napisze .
Mam nadzieje ze idea blogu sie utrzyma i jakos to wyjdzie :D .
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. a może warto by żeby inne skejciki sie w to zaangażowały jak ktoś zrobi dobrą prezentacje to ci wyśle ty ocenisz czzy sie nadaje i w ten sposób znajdziemy to o wiele wiele wiecej ocen deskowego obuwia niż tym sam zdołąsz zużyć

    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłem recenzje butów mogę ci ją wysłać jak ci sie spodoba wstawisz(zdjęcia i tekst). co ty na to?? oczywiście moge ci pomóc ponieważ mam kolejne buty do zrecenzowania w ten sposób damy wszystkim ogólny ogląd w jakie buty warto zainwestować a jakie są kupowane tylko dzięki doskonałej pomocji:) pozdrawiam prosze o kontakt moj mail to : sporadnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam . tak samo myslalem o tym zeby inni ludzie tez podsylali testy , chcialem o tym dac znac oficjalnie za pare dni , ale widze ze nie wytrzymaliscie :D .
    tak wiec , zamieszcze za pare dni kolejny swoj test , a pozniej info na temat tego , ze mozna rowniez wspolpracowac ze mna .
    pozdroo

    OdpowiedzUsuń